Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~poohcpoohc | użytkownik

imię i nazwiskoŁukasz Puchalski adresWrocław / Sokółka zarejestrowany24.03.2005 @10:32:57 ostatnio na stronie24.03.2013 @20:18:31




kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty5 komentarze989 posty na forum17

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
^rEty    20.12.2006 @18:53:08
nieee.. ja też jade jutro.. od jakiegos czasu miewamy tutaj internet

_______
znowu dłubałaś w nosie!
^Pomidori    20.12.2006 @08:21:58
w sensie sesja na karku a tu sie zatrzymalismy na pazdz;p
_______
"Art must be beautiful. Artist must be beautiful"
^rEty    19.12.2006 @22:54:17
Łuuukasz,mów mi jeszcze :D
_______
znowu dłubałaś w nosie!
!reneg8bober    19.12.2006 @11:46:40
_______
Ihr habt die Macht, aber wir haben die Nacht
^Pomidori    19.12.2006 @11:22:21
no facet, ruchy kluchy...leniwe
_______
"Art must be beautiful. Artist must be beautiful"
~KarolinaFurnal    12.12.2006 @20:55:03
Świetna- cierpliwa i w ogóle... :D
Starałam się bezboleśnie Chyba wyszło
_______
w w w. k a r o l i n a f u r n a l . c o m
http://www.karolinafurnal.com
^rEty    07.12.2006 @22:52:06
_______
znowu dłubałaś w nosie!
!bulka    03.12.2006 @22:45:19
gdzie geniusz? hahahah dzięki dzięki +0
_______
http://dominik-bulka.blogspot.com/ http://bebulka.x-blog.pl/
what to eat, what to do, what the fcuk?
^Pomidori    01.12.2006 @18:56:03
wez sie;p
_______
"Art must be beautiful. Artist must be beautiful"
~mevcik    29.11.2006 @20:24:25
dziekuje slicznie
_______
~zuz    24.11.2006 @20:23:43

fajnie tu no!
to chciałam powiedzieć :D
~KarolinaFurnal    24.11.2006 @16:29:17
O, dzień dobry
_______
w w w. k a r o l i n a f u r n a l . c o m
http://www.karolinafurnal.com
^Pomidori    23.11.2006 @20:02:56
a w taki sposob na to nie spojrzalam... dzieki;D
_______
"Art must be beautiful. Artist must be beautiful"
!bartekstefanowicz    20.11.2006 @20:48:52
wartyś odnotowania; LP Supraśl respekta!
_______
"me ciało z ciał zbanowanych userów złożone a serse czarne niczem cień digusia"
!bulka    20.11.2006 @17:25:01
no to muszę wlosy przefarbowac znowu
dzieki
_______
http://dominik-bulka.blogspot.com/ http://bebulka.x-blog.pl/
what to eat, what to do, what the fcuk?
^Pomidori    19.11.2006 @16:49:33
no wlasnie mowie ze mozna by z tym poszalec;D nasz pro mowi ze mozna malowac wszystkim, nawet farbami;] pzdr, jakis spozniony mlodzienczy bunt?;]
_______
"Art must be beautiful. Artist must be beautiful"
~DINX    17.11.2006 @20:17:04
ten no. nie pisze takich rzeczy za czesto. dobra nigdy nie pisalam jeszcze...sie przyznam lepiej. no moze kiedys. anyways. podoba mi sie, to co robisz w generanlnosci swojej.
w szczegolnosci trupie czaszki jak juz nadmienilam, gdzies tam sie walesajac po Twojej galerii.
najs.
_______
a friend in need is a friend indeed. a friend with weed is better.
^PokahontaZz    16.11.2006 @16:54:50
nmzc
pozdrawiam i sukcesów życzę:D
_______
w moim ciele lawa .
!bulka    16.11.2006 @16:22:23
dzięki +0
_______
http://dominik-bulka.blogspot.com/ http://bebulka.x-blog.pl/
what to eat, what to do, what the fcuk?
^Pomidori    13.11.2006 @16:28:51
czyli odpady poprodukcyjne, kyszka.
_______
"Art must be beautiful. Artist must be beautiful"
~Blair53    13.11.2006 @08:49:42
jak niema jak jest. to jest moje marzenie. ale za póżno zaczełam je realizować...no coz. a powiedz przechodziłeś jakies testy, wypowiedz ustną ,czy cos ... bo wiem ze trzeba oddać jakies prace czy cos takiego nie? a na jaki profil ty chodzisz?
^Pomidori    12.11.2006 @22:15:02
powiedziala ze si, co mnie w pelni satysfakcjonuje;] to znaczy za dwa lata lodz łelkam;] a ktora pierwszoroczniaczka wpadla w przenikliwe oko?;]
_______
"Art must be beautiful. Artist must be beautiful"
^Pomidori    12.11.2006 @19:38:39
no to nie masz zbyt wiele do roboty;]
_______
"Art must be beautiful. Artist must be beautiful"
^Pomidori    12.11.2006 @19:26:12
fiu fiuu motyla noga ale pan grozny;] fajne swiatlo na uchu;] pzdr
_______
"Art must be beautiful. Artist must be beautiful"
~mevcik    12.11.2006 @15:32:59
24go mowisz? fajnie
kiedy cos wrzucisz??ladnie to tak sie obijac;P hehe ja juz mam..1 prace!!za to z Szewczyk to sie nie widzialam z miesiac i nawet proj nie mam zatwierdzonych;P pozdr
_______
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 12 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt